2024-03-28T21:53:55Z
http://eprints.zu.edu.ua/cgi/oai2
oai:eprints.zu.edu.ua:2923
2015-08-14T19:34:39Z
7374617475733D707562
7375626A656374733D50:5043
74797065733D61727469636C65
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29232015-08-14T19:34:39Zinfo:eu-repo/semantics/descriptiveMetadata
http://eprints.zu.edu.ua/2923/
Невербальні засоби реалізації категорії згоди/незгоди у французькому мовленні
Герасимчук, Ю. О.
PC Романські мови
У статті пропонується дослідження категорії згоди/незгоди з позиції невербальної комунікації. Проаналізовано невербальні компоненти франкомовного дискурсу зі значенням згоди/незгоди та класифіковано їх види. Невербальні канали зв'язку представлені кінетичними, мімічними, проксемічними та іншими засобами, які у міжкультурному спілкуванні можуть переймати головні комунікативні функції.
2008
Стаття
PeerReviewed
application/pdf
uk
http://eprints.zu.edu.ua/2923/1/42_42.pdf
Герасимчук, Ю. О. (2008) Невербальні засоби реалізації категорії згоди/незгоди у французькому мовленні. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (42). с. 192-196.
ukraineinfo:eu-repo/semantics/objectFileinfo:eu-repo/semantics/humanStartPage
oai:eprints.zu.edu.ua:5283
2015-08-14T23:05:34Z
7374617475733D707562
7375626A656374733D50:5043
74797065733D61727469636C65
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/52832015-08-14T23:05:34Zinfo:eu-repo/semantics/descriptiveMetadata
http://eprints.zu.edu.ua/5283/
Фразеологізм як засіб вербалізації концепту "негативна оцінка" у сучасній іспанській лексикографії
Пожидаєва, О. А.
PC Романські мови
У статті розглянуто фразеологічні одиниці згідно з їх класичною класифікацією. Досліджено особливості вербалізації концепту "негативна оцінка" на основі фразеології у сучасній іспанській лексикографії. Виявлено, що одиниці фразеосемантичного поля "негативна оцінка"в іспанській мові синонімічні між собою у межах відповідного семантичного поля.
2011
Стаття
PeerReviewed
application/pdf
uk
http://eprints.zu.edu.ua/5283/1/vip_57_46.pdf
Пожидаєва, О. А. (2011) Фразеологізм як засіб вербалізації концепту "негативна оцінка" у сучасній іспанській лексикографії. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (57). с. 213-215.
ukraineinfo:eu-repo/semantics/objectFileinfo:eu-repo/semantics/humanStartPage
oai:eprints.zu.edu.ua:6980
2015-08-15T01:02:58Z
7374617475733D707562
7375626A656374733D50:5043
74797065733D6F74686572
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/69802015-08-15T01:02:58Zinfo:eu-repo/semantics/descriptiveMetadata
http://eprints.zu.edu.ua/6980/
Проблеми історії Європи
Папіжук, В. О.
PC Романські мови
Житомирський держаний університет ім. І. Франка
2008
Інший
NonPeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/6980/1/Histoire%20de%20l%27Europe.pdf
Папіжук, В. О. (2008) Проблеми історії Європи. Житомирський держаний університет ім. І. Франка.
otherinfo:eu-repo/semantics/objectFileinfo:eu-repo/semantics/humanStartPage
oai:eprints.zu.edu.ua:10394
2015-08-15T05:24:58Z
7374617475733D707562
7375626A656374733D50:5043
74797065733D61727469636C65
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/103942015-08-15T05:24:58Zinfo:eu-repo/semantics/descriptiveMetadata
http://eprints.zu.edu.ua/10394/
Стан самотності персонажа: лінгвопсихологічний аспект
(на матеріалі творів французьких постмодерністів)
Герасимчук, Ю. О.
PC Романські мови
Стаття спрямована на дослідження стану самотності постмодерністського персонажа у лінгвопсихологічному аспекті. Розкрито особливості лінгвістичної репрезентації стану самотності.
Волинський національний університет ім. Лесі Українки
2010
Стаття
PeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/10394/1/%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F.pdf
Герасимчук, Ю. О. (2010) Стан самотності персонажа: лінгвопсихологічний аспект (на матеріалі творів французьких постмодерністів). Науковий вісник Волинського нац. ун-ту ім. Лесі Українки, 9. с. 18-22.
ukraineinfo:eu-repo/semantics/objectFileinfo:eu-repo/semantics/humanStartPage
oai:eprints.zu.edu.ua:22558
2019-02-01T09:02:05Z
7374617475733D707562
7375626A656374733D50:5031
7375626A656374733D50:5043
74797065733D61727469636C65
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/225582019-02-01T09:02:05Zinfo:eu-repo/semantics/descriptiveMetadata
http://eprints.zu.edu.ua/22558/
Особливості французької науково-технічної термінології у галузі сільського господарства
Лозко, О. В.
P Філологія. Лінгвістика
PC Романські мови
Стаття присвячується дослідженню особливостей сучасної французької сільськогосподарської термінології, яка спирається на узгодження національних, міжнародних тенденцій та напрямків у розвитку термінології, а також на збагачення галузевих систем.
2018
Стаття
PeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/22558/1/%D0%9B%D0%BE%D0%B7%D0%BA%D0%BE.pdf
Лозко, О. В. (2018) Особливості французької науково-технічної термінології у галузі сільського господарства. Особливості французької науково-технічної термінології у галузі сільського господарства.
ukraineinfo:eu-repo/semantics/objectFileinfo:eu-repo/semantics/humanStartPage
oai:eprints.zu.edu.ua:24062
2017-03-15T13:29:22Z
7374617475733D707562
7375626A656374733D50:5043
74797065733D61727469636C65
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/240622017-03-15T13:29:22Zinfo:eu-repo/semantics/descriptiveMetadata
http://eprints.zu.edu.ua/24062/
Використання прислів’їв та приказок на уроках французької мови як метод інтенсивного вивчення іноземної мови
Лозко, О. В.
PC Романські мови
2017-02
Стаття
PeerReviewed
pdf
uk
http://eprints.zu.edu.ua/24062/1/%D0%9B%D0%BE%D0%B7%D0%BA%D0%BE.pdf
Лозко, О. В. (2017) Використання прислів’їв та приказок на уроках французької мови як метод інтенсивного вивчення іноземної мови. Матеріали онлайн семінару “Актуальні проблеми сучасної лінгвістики та методики викладання мови і літератури”.
ukraineinfo:eu-repo/semantics/objectFileinfo:eu-repo/semantics/humanStartPage
oai:eprints.zu.edu.ua:24099
2017-03-23T20:13:53Z
7374617475733D707562
7375626A656374733D50:5043
74797065733D61727469636C65
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/240992017-03-23T20:13:53Zinfo:eu-repo/semantics/descriptiveMetadata
http://eprints.zu.edu.ua/24099/
Комп’ютерні тести як засіб перевірки знань з французької мови
Папіжук, В. О.
PC Романські мови
В статті йдеться про створення комп’ютерних тестів для перевірки знань з французької мови. Об’єктом контролю є такі аспекти мови як говоріння, аудіювання, читання і письмо. Визначаються завдання для перевірки різних мовних і мовленнєвих навичок студентів. Даються приклади різнопланових завдань. Доводяться переваги комп'ютерного тестування.
2015
Стаття
PeerReviewed
pdf
uk
http://eprints.zu.edu.ua/24099/1/%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%20%D0%BF%D0%B0%D0%BF%D1%96%D0%B6%D1%83%D0%BA%202015.pdf
Папіжук, В. О. (2015) Комп’ютерні тести як засіб перевірки знань з французької мови. Проблеми освіти: Наук-метод. зб. / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України.
ukraineinfo:eu-repo/semantics/objectFileinfo:eu-repo/semantics/humanStartPage
oai:eprints.zu.edu.ua:24405
2017-04-21T06:38:00Z
7374617475733D707562
7375626A656374733D50:5043
74797065733D61727469636C65
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/244052017-04-21T06:38:00Zinfo:eu-repo/semantics/descriptiveMetadata
http://eprints.zu.edu.ua/24405/
Абревіація як один з основних засобів словотворення у сучасній французькій мові
Цюник, Г. М.
PC Романські мови
2017-02
Стаття
PeerReviewed
pdf
uk
http://eprints.zu.edu.ua/24405/1/%D0%A6%D1%8E%D0%BD%D0%B8%D0%BA.pdf
Цюник, Г. М. (2017) Абревіація як один з основних засобів словотворення у сучасній французькій мові. Aктуальні проблеми сучасної лінгвістики та методики викладання мови і літератури (за матеріалами онлайн конференції, проведеної кафедрою міжкультурної комунікації та прикладної лінгвістики).
ukraineinfo:eu-repo/semantics/objectFileinfo:eu-repo/semantics/humanStartPage
oai:eprints.zu.edu.ua:25673
2017-11-14T19:00:13Z
7374617475733D707562
7375626A656374733D50:5043
74797065733D61727469636C65
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/256732017-11-14T19:00:13Zinfo:eu-repo/semantics/descriptiveMetadata
http://eprints.zu.edu.ua/25673/
Methodologisch-linguistische Lehrwerkanalyse über die Identität der Deutschen
Сардак, О. В.
PC Романські мови
Львів: ГО «Наукова філологічна організація «ЛОГОС»
2017
Стаття
PeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/25673/1/%D0%A1%D0%B0%D1%80%D0%B4%D0%B0%D0%BA_%D0%9E.%D0%92._%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F.pdf
Сардак, О. В. (2017) Methodologisch-linguistische Lehrwerkanalyse über die Identität der Deutschen. Мова, література і культура: актуальні питання взаємодії: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції: м.Львів, 13-14 жовтня 2017 р.. с. 124-127.
otherinfo:eu-repo/semantics/objectFileinfo:eu-repo/semantics/humanStartPage
oai:eprints.zu.edu.ua:26311
2018-02-01T14:10:40Z
7374617475733D707562
7375626A656374733D4C:4C31
7375626A656374733D4C:4C42:4C4232333030
7375626A656374733D50:5031
7375626A656374733D50:5043
7375626A656374733D50:5044
7375626A656374733D50:5045
7375626A656374733D51:5131
74797065733D626F6F6B
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/263112018-02-01T14:10:40Zinfo:eu-repo/semantics/descriptiveMetadata
http://eprints.zu.edu.ua/26311/
Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації
L Освіта (Загальне)
LB2300 Вища освіта
P Філологія. Лінгвістика
PC Романські мови
PD Німецькі мови
PE Англійська мова
Q Наука (Загальне)
Збірник наукових праць містить результати досліджень студентів і молодих науковців вищих навчальних закладів України із сучасних напрямків досліджень міжкультурної комунікації та методики викладання іноземних мов.
Видання розраховане на студентів старших курсів, аспірантів, молодих науковців та викладачів.
Видавництво Житомирського державного університету імені Івана Франка
Жуковська, В. В.
Папіжук, В. О.
2017-12-15
Книга
PeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/26311/1/%D0%B7%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA%20%D1%81%D1%82%D1%83%D0%B4%20%D1%80%D0%BE%D0%B1%D1%96%D1%82%20%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%84%202017%20%282%29.pdf
Жуковська, В. В., Папіжук, В. О., eds. (2017) Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації. Видавництво Житомирського державного університету імені Івана Франка, Житомир.
ukraineinfo:eu-repo/semantics/objectFileinfo:eu-repo/semantics/humanStartPage
oai:eprints.zu.edu.ua:28241
2019-02-05T08:18:03Z
7374617475733D707562
7375626A656374733D4C:4C31
7375626A656374733D4C:4C42
7375626A656374733D4C:4C42:4C4231363033
7375626A656374733D50:5031
7375626A656374733D50:5043
74797065733D61727469636C65
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/282412019-02-05T08:18:03Zinfo:eu-repo/semantics/descriptiveMetadata
http://eprints.zu.edu.ua/28241/
Практичні засоби розвитку комунікативної компетентності учнів середньої школи при вивченні французької мови
Жарчинська, Ю. Р.
L Освіта (Загальне)
LB Теорія і практика освіти
LB1603 Середня освіта. Вищі школи
P Філологія. Лінгвістика
PC Романські мови
ЖДУ імені Івана Франка
2018-11-30
Стаття
PeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/28241/1/%D0%96%D0%B0%D1%80%D1%87%D0%B8%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0.pdf
Жарчинська, Ю. Р. (2018) Практичні засоби розвитку комунікативної компетентності учнів середньої школи при вивченні французької мови. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 96-99.
ukraineinfo:eu-repo/semantics/objectFileinfo:eu-repo/semantics/humanStartPage
oai:eprints.zu.edu.ua:28352
2019-02-15T11:38:28Z
7374617475733D707562
7375626A656374733D50:5031
7375626A656374733D50:5043
7375626A656374733D50:5044
7375626A656374733D50:5045
74797065733D61727469636C65
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/283522019-02-15T11:38:28Zinfo:eu-repo/semantics/descriptiveMetadata
http://eprints.zu.edu.ua/28352/
Походження абсолютної конструкції в англійській, французькій та німецькій мовах
Мельник, К. С.
P Філологія. Лінгвістика
PC Романські мови
PD Німецькі мови
PE Англійська мова
ЖДУ імені Івана Франка
2018-11-30
Стаття
PeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/28352/1/%D0%9C%D0%B5%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D0%BA%20%D0%9A.%D0%A1.pdf
Мельник, К. С. (2018) Походження абсолютної конструкції в англійській, французькій та німецькій мовах. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 271-274.
ukraineinfo:eu-repo/semantics/objectFileinfo:eu-repo/semantics/humanStartPage
oai:eprints.zu.edu.ua:28378
2019-02-20T17:18:34Z
7374617475733D707562
7375626A656374733D4C:4C31
7375626A656374733D4C:4C42
7375626A656374733D4C:4C42:4C4231363033
7375626A656374733D50:5043
74797065733D61727469636C65
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/283782019-02-20T17:18:34Zinfo:eu-repo/semantics/descriptiveMetadata
http://eprints.zu.edu.ua/28378/
Основи роботи над лексичними навичками у процесі вивчення другої іноземної мови (французької)
Переверзєва, Я. О.
L Освіта (Загальне)
LB Теорія і практика освіти
LB1603 Середня освіта. Вищі школи
PC Романські мови
ЖДУ імені Івана Франка
2018-11-30
Стаття
PeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/28378/1/%D0%9F%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%B2%D0%B5%D1%80%D0%B7%D1%94%D0%B2%D0%B01.pdf
Переверзєва, Я. О. (2018) Основи роботи над лексичними навичками у процесі вивчення другої іноземної мови (французької). Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 319-322.
ukraineinfo:eu-repo/semantics/objectFileinfo:eu-repo/semantics/humanStartPage
oai:eprints.zu.edu.ua:28380
2019-02-20T17:18:42Z
7374617475733D707562
7375626A656374733D4C:4C31
7375626A656374733D4C:4C42
7375626A656374733D4C:4C42:4C4231363033
7375626A656374733D50:5043
74797065733D61727469636C65
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/283802019-02-20T17:18:42Zinfo:eu-repo/semantics/descriptiveMetadata
http://eprints.zu.edu.ua/28380/
Застосування наочності для формування лексичних навичок учнів основної школи у процесі вивчення другої інозесної мови (французької)
Переверзєва, Я. О.
L Освіта (Загальне)
LB Теорія і практика освіти
LB1603 Середня освіта. Вищі школи
PC Романські мови
ЖДУ імені Івана Франка
2018-11-30
Стаття
PeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/28380/1/%D0%9F%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%B2%D0%B5%D1%80%D0%B7%D1%94%D0%B2%D0%B02.pdf
Переверзєва, Я. О. (2018) Застосування наочності для формування лексичних навичок учнів основної школи у процесі вивчення другої інозесної мови (французької). Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 322-327.
ukraineinfo:eu-repo/semantics/objectFileinfo:eu-repo/semantics/humanStartPage
oai:eprints.zu.edu.ua:28394
2019-02-22T08:03:52Z
7374617475733D707562
7375626A656374733D50:5031
7375626A656374733D50:5043
7375626A656374733D50:5045
74797065733D61727469636C65
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/283942019-02-22T08:03:52Zinfo:eu-repo/semantics/descriptiveMetadata
http://eprints.zu.edu.ua/28394/
Інформаційно-структурне навантаження локативів в англійській та французькій мовах 19 ст.
Тишенко, Р. В.
P Філологія. Лінгвістика
PC Романські мови
PE Англійська мова
ЖДУ імені Івана Франка
2018-11-30
Стаття
PeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/28394/1/%D0%A2%D0%B8%D1%89%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE.pdf
Тишенко, Р. В. (2018) Інформаційно-структурне навантаження локативів в англійській та французькій мовах 19 ст. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 390-393.
ukraineinfo:eu-repo/semantics/objectFileinfo:eu-repo/semantics/humanStartPage
oai:eprints.zu.edu.ua:30084
2019-11-11T08:14:14Z
7374617475733D707562
7375626A656374733D50:5031
7375626A656374733D50:5043
74797065733D7465616368696E675F7265736F75726365
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/300842019-11-11T08:14:14Zinfo:eu-repo/semantics/descriptiveMetadata
http://eprints.zu.edu.ua/30084/
Методичні рекомендації щодо організації самостійної роботи студентів з дисципліни «Комунікативні стратегії другої іноземної мови (французька мова)»
Папіжук, В. О.
P Філологія. Лінгвістика
PC Романські мови
Методичні рекомендації призначені для студентів ОКР «Магістр» напряму підготовки «014 Середня освіта» денної форми навчання ННІ іноземної філології ЖДУ імені Івана Франка з метою забезпечення якісної організації самостійної роботи студентів-магістрів під час вивчення дисципліни «Комунікативні стратегії другої іноземної мови (французька мова)». Методичні рекомендації містять програму навчальної дисципліни, питання до заліку та екзаменів, методичні рекомендації до організації самостійної та індивідуальної роботи студентів, завдання до франкомовних навчальних фільмів серії «Extra» , зразок перевірного тесту з курсу, корисні поради.
ЖДУ імені Івана Франка
2019-06-26
Навчальний матеріал
NonPeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/30084/1/%D0%BC%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D1%87%D0%BD%D1%96%20%D1%80%D0%B5%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D0%B4%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%97%20%D0%BC%D0%B0%D0%B3%D1%96%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B8%20%E2%80%94%20%D0%BA%D0%BE%D0%BF%D0%B8%D1%8F%20%282%29.pdf
Папіжук, В. О. (2019) Методичні рекомендації щодо організації самостійної роботи студентів з дисципліни «Комунікативні стратегії другої іноземної мови (французька мова)». [Навчальний матеріал]
ukraineinfo:eu-repo/semantics/objectFileinfo:eu-repo/semantics/humanStartPage
oai:eprints.zu.edu.ua:30903
2020-04-09T11:10:50Z
7374617475733D707562
7375626A656374733D4C:4C31
7375626A656374733D50:5031
7375626A656374733D50:5043
7375626A656374733D50:5044
7375626A656374733D50:5045
7375626A656374733D50:504E
74797065733D626F6F6B
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/309032020-04-09T11:10:50Zinfo:eu-repo/semantics/descriptiveMetadata
http://eprints.zu.edu.ua/30903/
ХІ Всеукраїнська науково-практична конференція студентів, аспірантів і молодих науковців «Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації»
L Освіта (Загальне)
P Філологія. Лінгвістика
PC Романські мови
PD Німецькі мови
PE Англійська мова
PN Література (Загальне)
ЖДУ імені Івана Франка
Жуковська, В. В.
Андрушенко, О. Ю.
Папіжук, В. О.
2018-11-23
Книга
PeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/30903/1/%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B5%D1%80%D1%96%D0%B0%D0%BB%D0%B8%20%D1%81%D1%82%D1%83%D0%B4%20%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%84%2023%20%D0%BB%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%BE%D0%BF%D0%B0%D0%B4%D0%B0%202018.pdf
Жуковська, В. В., Андрушенко, О. Ю., Папіжук, В. О., eds. (2018) ХІ Всеукраїнська науково-практична конференція студентів, аспірантів і молодих науковців «Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації». ЖДУ імені Івана Франка, Житомир.
ukraineinfo:eu-repo/semantics/objectFileinfo:eu-repo/semantics/humanStartPage
oai:eprints.zu.edu.ua:30904
2020-04-09T11:10:59Z
7374617475733D707562
7375626A656374733D4C:4C31
7375626A656374733D50:5031
7375626A656374733D50:5043
7375626A656374733D50:5044
7375626A656374733D50:5045
7375626A656374733D50:504E
74797065733D626F6F6B
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/309042020-04-09T11:10:59Zinfo:eu-repo/semantics/descriptiveMetadata
http://eprints.zu.edu.ua/30904/
ХІІ Всеукраїнська науково-практична конференція студентів, аспірантів і молодих науковців «Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації»
L Освіта (Загальне)
P Філологія. Лінгвістика
PC Романські мови
PD Німецькі мови
PE Англійська мова
PN Література (Загальне)
ЖДУ імені Івана Франка
Папіжук, В. О.
Лісова, Ю. О.
Матушевська, Н. В.
2019-11-22
Книга
PeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/30904/1/%D0%97%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA%20%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B5%D1%80%D1%96%D0%B0%D0%BB%D1%96%D0%B2%20%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%84%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BD%D1%86%D1%96%D1%97%2022.11.2019.pdf
Папіжук, В. О., Лісова, Ю. О., Матушевська, Н. В., eds. (2019) ХІІ Всеукраїнська науково-практична конференція студентів, аспірантів і молодих науковців «Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації». ЖДУ імені Івана Франка, Житомир.
ukraineinfo:eu-repo/semantics/objectFileinfo:eu-repo/semantics/humanStartPage
oai:eprints.zu.edu.ua:31283
2020-06-25T06:53:49Z
7374617475733D707562
7375626A656374733D4C:4C31
7375626A656374733D4C:4C42
7375626A656374733D50:5043
74797065733D626F6F6B
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/312832020-06-25T06:53:49Zinfo:eu-repo/semantics/descriptiveMetadata
http://eprints.zu.edu.ua/31283/
Методичні рекомендації щодо проходження навчальної практики з французької мови
Папіжук, В. О.
L Освіта (Загальне)
LB Теорія і практика освіти
PC Романські мови
Методичні рекомендації призначені для студентів ОКР «Магістр» напряму підготовки «014 Середня освіта» денної форми навчання ННІ іноземної філології ЖДУ імені Івана Франка з метою забезпечення якісної організації проходження навчальної практики з французької мови з елементами дистанційного навчання. Методичні рекомендації містять програму навчальної дисципліни, питання до заліку, методичні рекомендації до організації самостійної та індивідуальної роботи студентів, критерії оцінювання.
ЖДУ імені Івана Франка
2020-06-26
Книга
PeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/31283/1/%D0%BC%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B4%20%D1%80%D0%B5%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D0%B4%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%97%20%D0%BC%D0%B0%D0%B3%D1%96%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B8%20%20%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B0%20%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B0%202020.pdf
Папіжук, В. О. (2020) Методичні рекомендації щодо проходження навчальної практики з французької мови. ЖДУ імені Івана Франка, Житомир.
ukraineinfo:eu-repo/semantics/objectFileinfo:eu-repo/semantics/humanStartPage
oai:eprints.zu.edu.ua:31467
2020-09-11T13:14:58Z
7374617475733D707562
7375626A656374733D50:5031
7375626A656374733D50:5043
74797065733D636F6E666572656E63655F6974656D
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/314672020-09-11T13:14:58Zinfo:eu-repo/semantics/descriptiveMetadata
http://eprints.zu.edu.ua/31467/
Екзистенційні стани персонажа крізь призму гендерної
лінгвістики
Лісова, Ю. О.
P Філологія. Лінгвістика
PC Романські мови
У фокусі уваги постає гендерний підхід до інтерпретації художнього тексту, зокрема екзистенційні стани персонажів франкомовних постмодерністських творів. Жіноче письмо розглядається із комунікативної точки зору.
2015-04-02
Доповідь на конференції або симпозіумі
PeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/31467/7/%D0%97%D0%91%D0%86%D0%A0%D0%9D%D0%98%D0%9A_2.04.15-228-231.pdf
Лісова, Ю. О. (2015) Екзистенційні стани персонажа крізь призму гендерної лінгвістики. In: II Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція «Інноваційні технології у контексті іншомовної підготовки фахівця», 2 квітня 2015, Полтава, Україна.
https://kamts1.kpi.ua/ru/node/1250
ukraineinfo:eu-repo/semantics/objectFileinfo:eu-repo/semantics/humanStartPage
oai:eprints.zu.edu.ua:31468
2020-09-11T13:15:12Z
7374617475733D707562
7375626A656374733D50:5031
7375626A656374733D50:5043
74797065733D636F6E666572656E63655F6974656D
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/314682020-09-11T13:15:12Zinfo:eu-repo/semantics/descriptiveMetadata
http://eprints.zu.edu.ua/31468/
Гендерний підхід до постаті ЧУЖОГО.
Лісова, Ю. О.
P Філологія. Лінгвістика
PC Романські мови
На матеріалі франкомовного роману Лейли Слімані "Солодка пісня" розглянуто вияв ЧУЖОГО у ситуації зіткнення культур і стереотипів. Представлено мовлєннєві способи репрезентації ЧУЖОГО чоловічими і жіночими персонажами.
2020-04-27
Доповідь на конференції або симпозіумі
PeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/31468/7/fcenter.org_%D0%B0%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%BB%D1%8C_2020-87-89.pdf
Лісова, Ю. О. (2020) Гендерний підхід до постаті ЧУЖОГО. In: Сучасна філологія: актуальні наукові проблеми та шляхи вирішення : Міжнародна науково-практична конференція, 24-25 квітня 2020, Одеса, Україна.
http://www.fcenter.org.ua/index.php/konferencii.html
ukraineinfo:eu-repo/semantics/objectFileinfo:eu-repo/semantics/humanStartPage
oai:eprints.zu.edu.ua:31560
2020-09-28T13:46:01Z
7374617475733D707562
7375626A656374733D50:5043
74797065733D626F6F6B
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/315602020-09-28T13:46:01Zinfo:eu-repo/semantics/descriptiveMetadata
http://eprints.zu.edu.ua/31560/
Le Français en deux ans. Частина друга. Французька мова
Папіжук, В. О.
Лісова, Ю. О.
Цюник, Г. М.
PC Романські мови
Посібник призначений для студентів ННІ іноземної філології, які другий рік вивчають французьку мову як третю іноземну.
Метою посібника є вироблення навичок усного та писемного мовлення. Інтенсивний метод навчання, що використовується в посібнику, дає можливість швидкого засвоєння лексичного матеріалу повсякденного вжитку. Підібрані вправи сприяють розвитку комунікативних навичок. Автентичні тексти відображають сучасний стан французької мови і сприяють формуванню знань з французької мови.
Посібник рекомендовано студентам, старшокласникам, слухачам мовних курсів, всім, хто бажає вивчити французьку мову самостійно чи з викладачем, а також вдосконалити свій рівень володіння мовою.
Видавництво Житомирського державного університету імені Івана Франка
2015-11-27
Книга
PeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/31560/1/%D0%9F%D0%BE%D1%81%D1%96%D0%B1%D0%BD%D0%B8%D0%BA_2015.pdf
Папіжук, В. О., Лісова, Ю. О., Цюник, Г. М. (2015) Le Français en deux ans. Частина друга. Французька мова. Видавництво Житомирського державного університету імені Івана Франка, Житомир.
otherinfo:eu-repo/semantics/objectFileinfo:eu-repo/semantics/humanStartPage
oai:eprints.zu.edu.ua:33535
2022-01-03T00:06:59Z
7374617475733D707562
7375626A656374733D50:5031
7375626A656374733D50:5043
74797065733D61727469636C65
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/335352022-01-03T00:06:59Zinfo:eu-repo/semantics/descriptiveMetadata
http://eprints.zu.edu.ua/33535/
Вербалізація можливих світів у діалогічному романі Амелі Нотомб «Косметика ворога»
Лісова, Ю. О.
Папіжук, В. О.
P Філологія. Лінгвістика
PC Романські мови
У запропонованій статті здійснено спробу дослідити художній простір діалогічного роману А.Нотомб “Косметика ворога”, представниці франкомовної масової літератури, крізь призму теорії можливих світів. Розвідка зумовлена загальним спрямуванням лінгвістичних студій до вивчення
взаємозв’язку мови й мислення, зокрема авторського, і здійснена у світлі когнітивно-комунікативного підходу до інтерпретації художнього тексту. Мета статті передбачає вивчення особливостей вербалізації можливих світів у діалогічному романі. Увагу зосереджено на світі втрачених
можливостей і світі пошуку, дослідження яких реалізується в комунікативній ситуації роздвоєння особистості персонажа. Аналізовані можливі світи ідентифікуються через вербальні маркери шляхом контекстуального, ситуативно-інтерпретативного аналізу й логіки здорового глузду. Застосовані методи уможливлюють виявлення лексико-граматичних засобів, які репрезентують “вихід”
персонажа до можливого світу. Особливу увагу приділено гіпотетичним, умовним конструкціям та питальним реченням. Установлено, що світ втрачених можливостей репрезентовано гіпотетичними конструкціями й обставинними лексичними одиницями у якості часових маркерів. Світ пошуку
марковано питальними реченнями та умовними конструкціями. Такі сигнали як питальні частки, займенники, детермінативи є “вікнами” у можливий світ. Значну увагу приділено ролі контексту на позначення часової віддаленості події. З’ясовано, що просторова локалізація можливих світів
корелює із дійсним перебуванням персонажа, представленого обставинними лексичними одиницями(зала очікування, аеропорт, літак). Час і місце дії створюють комунікативну ситуацію, у якій персонаж змушений вступити в діалог із внутрішнім ворогом. Відтак, досліджувані можливі світи отримують логічне пояснення: напружена атмосфера - вербальний двобій – самогубство. Окреслено перспективи подальших досліджень із застосуванням запропонованої методики до вивчення
інших можливих текстових світів у прозі А.
Нотомб, просторово-часового континууму, концептуального наповнення та жанрової своєрідності.
Херсонський державний університет
2019-12-27
Стаття
PeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/33535/1/document%281%29.pdf
Лісова, Ю. О., Папіжук, В. О. (2019) Вербалізація можливих світів у діалогічному романі Амелі Нотомб «Косметика ворога». Науковий вісник ХДУ Серія Лінгвістика (37). с. 90-93. ISSN 2663-2748
ukraineinfo:eu-repo/semantics/objectFileinfo:eu-repo/semantics/humanStartPage
oai:eprints.zu.edu.ua:33706
2022-02-01T08:58:04Z
7374617475733D707562
7375626A656374733D4C:4C31
7375626A656374733D4C:4C42:4C4231363033
7375626A656374733D50:5043
74797065733D636F6E666572656E63655F6974656D
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/337062022-02-01T08:58:04Zinfo:eu-repo/semantics/descriptiveMetadata
http://eprints.zu.edu.ua/33706/
Використання літературних текстів на заняттях
з французької мови
Лісова, Ю. О.
L Освіта (Загальне)
LB1603 Середня освіта. Вищі школи
PC Романські мови
Стаття присвячена вивченню літературного тексту на заняттях з французької мови як іноземної у світлі комунікативного й соціокультурного підходу. Представлено досвід використання навчально-методичних комплексів, у яких присутні літературні тексти, на заняттях з французької мови у Науковому ліцеї і Житомирському державному університеті імені Івана Франка.
2022-02-01
Доповідь на конференції або симпозіумі
PeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/33706/1/%D0%9B%D1%96%D1%81%D0%BE%D0%B2%D0%B0.pdf
Лісова, Ю. О. (2022) Використання літературних текстів на заняттях з французької мови. In: Актуальні проблеми сучасної лінгвістики та методики викладання мови і літератури, 1-6 лютого 2022.
ukraineinfo:eu-repo/semantics/objectFileinfo:eu-repo/semantics/humanStartPage
oai:eprints.zu.edu.ua:34543
2022-10-13T10:52:58Z
7374617475733D707562
7375626A656374733D50:5031
7375626A656374733D50:5043
7375626A656374733D50:5045
74797065733D61727469636C65
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/345432022-10-13T10:52:58Zinfo:eu-repo/semantics/descriptiveMetadata
http://eprints.zu.edu.ua/34543/
Поняття комунікативного стилю у контексті сучасних лінгвістичних досліджень
Антонов, О. В.
P Філологія. Лінгвістика
PC Романські мови
PE Англійська мова
Одеський національний університет імені І.І. Мечникова
2017
Стаття
PeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/34543/1/%D0%90%D0%BD%D1%82%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%B2_%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F_%D0%BE%D0%B4%D0%B5%D1%81%D0%B0.pdf
Антонов, О. В. (2017) Поняття комунікативного стилю у контексті сучасних лінгвістичних досліджень. Записки з романо-германської філології (1 (38)). с. 11-19.
ukraineinfo:eu-repo/semantics/objectFileinfo:eu-repo/semantics/humanStartPage
oai:eprints.zu.edu.ua:34729
2022-12-01T11:44:51Z
7374617475733D707562
7375626A656374733D4C:4C31
7375626A656374733D4C:4C42
7375626A656374733D4C:4C42:4C4231353031
7375626A656374733D4C:4C42:4C4231363033
7375626A656374733D4C:4C42:4C4232333030
7375626A656374733D50:5031
7375626A656374733D50:5043
7375626A656374733D50:5044
7375626A656374733D50:5045
7375626A656374733D50:504E
74797065733D626F6F6B
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/347292022-12-01T11:44:51Zinfo:eu-repo/semantics/descriptiveMetadata
http://eprints.zu.edu.ua/34729/
Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник студентських наукових робіт
L Освіта (Загальне)
LB Теорія і практика освіти
LB1501 Початкова освіта
LB1603 Середня освіта. Вищі школи
LB2300 Вища освіта
P Філологія. Лінгвістика
PC Романські мови
PD Німецькі мови
PE Англійська мова
PN Література (Загальне)
Збірник студентських наукових робіт містить результати досліджень студентів і молодих науковців вищих навчальних закладів України із сучасних напрямків досліджень міжкультурної комунікації, методики навчання іноземних мов та літературознавства.
Видання розраховане на студентів старших курсів, аспірантів, молодих науковців та викладачів.
ЖДУ імені Івана Франка
Папіжук, В. О.
Климович, Ю. Ю.
Лісова, Ю. О.
Жуковська, В. В.
2022-11-11
Книга
PeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/34729/1/%D0%97%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA%20%D1%81%D1%82%D1%83%D0%B4%20%D1%80%D0%BE%D0%B1%D1%96%D1%82%202022%20%28%D0%B1%D1%96%D0%B1%D0%BB%D1%96%D0%BE%D1%82%D0%B5%D0%BA%D0%B0%29.pdf
Папіжук, В. О., Климович, Ю. Ю., Лісова, Ю. О., Жуковська, В. В., eds. (2022) Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник студентських наукових робіт. ЖДУ імені Івана Франка, Житомир.
ukraineinfo:eu-repo/semantics/objectFileinfo:eu-repo/semantics/humanStartPage
oai:eprints.zu.edu.ua:35788
2023-01-10T13:44:29Z
7374617475733D707562
7375626A656374733D50:5031
7375626A656374733D50:5041
7375626A656374733D50:5042
7375626A656374733D50:5043
7375626A656374733D50:5045
74797065733D61727469636C65
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/357882023-01-10T13:44:29Zinfo:eu-repo/semantics/descriptiveMetadata
http://eprints.zu.edu.ua/35788/
Типи зв’язку у складнопідрядному англійському реченні
Войналович, Л. П.
Кузьмінська, А. С.
P Філологія. Лінгвістика
PA Класична філологія
PB Нові європейські мови
PC Романські мови
PE Англійська мова
Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка
2022
Стаття
PeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/35788/1/%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8%20%D0%92%D0%BE%D0%B9%D0%BD%D0%B0%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87%20%D0%9B%20%D0%9A%D0%B0%D0%BC-%D0%9F%D0%BE%D0%B4%D1%96%D0%BB%D1%8C%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9%20%202022-21-23.pdf
Войналович, Л. П., Кузьмінська, А. С. (2022) Типи зв’язку у складнопідрядному англійському реченні. Текст і дискурс: когнітивно-комунікативні перспективи: збірник матеріалів V Всеукраїнської наукової інтернет-конференції (25–26 травня 2022 р.). с. 21-23.
ukraineinfo:eu-repo/semantics/objectFileinfo:eu-repo/semantics/humanStartPage
oai:eprints.zu.edu.ua:36989
2023-06-06T07:49:19Z
7374617475733D707562
7375626A656374733D50:5043
7375626A656374733D50:5044
74797065733D61727469636C65
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/369892023-06-06T07:49:19Zinfo:eu-repo/semantics/descriptiveMetadata
http://eprints.zu.edu.ua/36989/
Засоби відтворення комічного в українському перекладі Н. Гордієнко-Андріанової роману Б. Брехта «Діла пана Юлія Цезаря»
Прищепа, О. П.
PC Романські мови
PD Німецькі мови
У статті досліджено перекладацькі прийоми, за допомогою яких в українському перекладі
роману Б. Брехта «Діла пана Юлія Цезаря» вдається відтворити комічне, оскільки окремої
наукової розвідки з вивчення засобів творення комічного в цьому творі видатного німецького
письменника досі немає. Також автора статті цікавило, за допомогою яких мовних засобів
та перекладацьких прийомів перекладачеві вдалося дотриматися стилістичних особливостей оповіді оригіналу. У статті стисло подано огляд результатів досліджень цього роману
в зарубіжному та вітчизняному літературознавстві, щоб окреслити природу художнього
тексту, з яким мав справу перекладач. За основу дослідження взято оригінальний текст
та його український переклад Н. Гордієнко-Андріанової. Добираючи з тексту оригіналу
та перекладу приклади іронії, сатири, гротеску, автор статті вдається до лінгвістичнолітературного аналізу з метою з’ясувати художню природу комічного у творі видатного
німецького письменника та пояснити, за допомогою яких перекладацьких трансформацій
відбувається його відтворення в українському перекладі. Міркування автора статті ґрунтуються на сучасній теорії літератури та перекладу. Так, в ході дослідження з’ясувалося, що
у романі присутні такі різновиди сміху, як гумор, гротеск, іронія, сатира, сарказм та сардонічний сміх, відтворити які перекладачу вдалося завдяки різним перекладацьким прийомам.
Серед них, наприклад, такі, як лексичні трансформації смислового розвитку, лексичні трансформації, що здійснені шляхом контекстуальної заміни або цілісного перетворення; лексичні
трансформації шляхом конкретизації; граматична трансформація шляхом додавання. Також
Н. Гордієнко-Андріанова вдається до послівного та описового перекладу, а також перекладає фразеологічні одиниці шляхом добору фразеологічного еквівалента.
У статті зосереджено увагу також на перекладі назви роману Б. Брехта, в якій вбачають
гру слів. Вживання в перекладі багатозначної лексеми діла, котра має певні емоційно-семантичні нашарування в українській мовній традиції, зокрема відтінок пафосу, підсилює ідейне
навантаження та сприяє сприйманню цього роману в сатирично-іронічному ключі.
Видавничий дім «Гельветика»
2023-05-31
Стаття
PeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/36989/1/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%20%D1%83%20%D0%A2%D0%B0%D0%B2%D1%80%20%D0%B2%D1%96%D1%81%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D1%83.pdf
Прищепа, О. П. (2023) Засоби відтворення комічного в українському перекладі Н. Гордієнко-Андріанової роману Б. Брехта «Діла пана Юлія Цезаря». Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського, 34(73) (1). с. 304-309. ISSN 2710-4664
ukraineinfo:eu-repo/semantics/objectFileinfo:eu-repo/semantics/humanStartPage
oai:eprints.zu.edu.ua:37191
2023-06-20T12:37:56Z
7374617475733D707562
7375626A656374733D50:5031
7375626A656374733D50:5043
7375626A656374733D50:5045
74797065733D61727469636C65
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/371912023-06-20T12:37:56Zinfo:eu-repo/semantics/descriptiveMetadata
http://eprints.zu.edu.ua/37191/
Гендерні особливості комунікації англійською мовою
Денисюк, Д. А.
Дячук, Н. В.
P Філологія. Лінгвістика
PC Романські мови
PE Англійська мова
2023
Стаття
PeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/37191/1/%D0%97%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BA%D0%B0%202023%20%281%29-%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%80%D1%96%D0%BD%D0%BA%D0%B8-43-44.pdf
Денисюк, Д. А., Дячук, Н. В. (2023) Гендерні особливості комунікації англійською мовою. The Philological UniverseS.
ukraineinfo:eu-repo/semantics/objectFileinfo:eu-repo/semantics/humanStartPage
oai:eprints.zu.edu.ua:37192
2023-06-20T12:38:46Z
7374617475733D707562
7375626A656374733D50:5031
7375626A656374733D50:5043
7375626A656374733D50:5045
74797065733D61727469636C65
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/371922023-06-20T12:38:46Zinfo:eu-repo/semantics/descriptiveMetadata
http://eprints.zu.edu.ua/37192/
Поняття та особливості контекстуальної та лексичної синонімії
Білоусова, А. В.
Дячук, Н. В.
P Філологія. Лінгвістика
PC Романські мови
PE Англійська мова
2023
Стаття
PeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/37192/1/%D0%97%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BA%D0%B0%202023%20%281%29-%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%80%D1%96%D0%BD%D0%BA%D0%B8-24-26.pdf
Білоусова, А. В., Дячук, Н. В. (2023) Поняття та особливості контекстуальної та лексичної синонімії. The Philological UniverseS.
ukraineinfo:eu-repo/semantics/objectFileinfo:eu-repo/semantics/humanStartPage
oai:eprints.zu.edu.ua:37203
2023-06-20T13:31:33Z
7374617475733D707562
7375626A656374733D50:5031
7375626A656374733D50:5043
7375626A656374733D50:5045
74797065733D61727469636C65
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/372032023-06-20T13:31:33Zinfo:eu-repo/semantics/descriptiveMetadata
http://eprints.zu.edu.ua/37203/
Кореференція та референція у художньому дискурсі як засіб текстотворення
Чепюк, К. М.
Дячук, Н. В.
P Філологія. Лінгвістика
PC Романські мови
PE Англійська мова
2023
Стаття
PeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/37203/1/%D0%97%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BA%D0%B0%202023%20%281%29-%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%80%D1%96%D0%BD%D0%BA%D0%B8-52-54.pdf
Чепюк, К. М., Дячук, Н. В. (2023) Кореференція та референція у художньому дискурсі як засіб текстотворення. The Philological UniverseS.
ukraineinfo:eu-repo/semantics/objectFileinfo:eu-repo/semantics/humanStartPage
oai:eprints.zu.edu.ua:37208
2023-06-20T13:54:16Z
7374617475733D707562
7375626A656374733D50:5031
7375626A656374733D50:5043
7375626A656374733D50:5045
74797065733D61727469636C65
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/372082023-06-20T13:54:16Zinfo:eu-repo/semantics/descriptiveMetadata
http://eprints.zu.edu.ua/37208/
Теоретичні аспекти перекладу науково-технічних текстів
Дячук, Н. В.
Білюк, І. Л.
P Філологія. Лінгвістика
PC Романські мови
PE Англійська мова
У статті представлено основні теоретичні відмінності перекладу текстів науково-технічного спрямування. Узагальнено відмінності під час перекладу текстів даного типу. Наведено різні стилі функціонування мови та виявлено структурні особли- вості наукового-технічного стилю. Увагу авторів зосереджено на важливості використання саме науково-технічного стилю. Науково-технічний стиль відноситься до книжкового типу мови, який обслуговує як письмове, так і усне мовлення. Основу мов- ного оформлення науково-технічних текстів становить стандартизованість, синтаксична повнота оформлення висловлювання, наявність аналітичних конструкцій, часте вживання клішованих структур, переважно іменний характер морфологічних компо- нентів речення, розгорнуту систему сполучних елементів тощо. Переклад технічної документації потребує суттєвих знань не лише мови перекладу, але й національної специфіки тексту інструкцій мовою оригіналу. Перекладач повинен напрацювати певний стиль, при цьому адаптуючи інструкцію під стандарти реципієнта і намагаючись залишитися унікальними на промисловому ринку. Саме цей аспект особливо актуальний під час перекладу інструкції з англійської на українську мову. В статті важливий фокус зроблено на певні правила якісного перекладу науково-технічних текстів. Існують три типи стилістичних помилок, що позбавляють текст ясності: хибність логічного наголосу в реченні, аморфність речень, утворення «паразитних» зв'язків між словами. Подолавши ці недоліки, перекладач досягне чіткості та ясності при перекладі.
Острог: Вид-во НаУОА
2023
Стаття
PeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/37208/1/NZ_FIlologiia_Vyp_17%2885%29%20%282%29-%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%80%D1%96%D0%BD%D0%BA%D0%B8-49-53.pdf
Дячук, Н. В., Білюк, І. Л. (2023) Теоретичні аспекти перекладу науково-технічних текстів. Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: серія «Філологія» (85). ISSN 2519-2558
ukraineinfo:eu-repo/semantics/objectFileinfo:eu-repo/semantics/humanStartPage
oai:eprints.zu.edu.ua:37214
2023-06-20T15:43:39Z
7374617475733D707562
7375626A656374733D50:5031
7375626A656374733D50:5043
7375626A656374733D50:5045
74797065733D61727469636C65
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/372142023-06-20T15:43:39Zinfo:eu-repo/semantics/descriptiveMetadata
http://eprints.zu.edu.ua/37214/
Використання синонімів в англомовній прозі та особливості їх перекладу
Дячук, Н. В.
Білоусова, А. В.
P Філологія. Лінгвістика
PC Романські мови
PE Англійська мова
2023
Стаття
PeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/37214/1/527-531.pdf
Дячук, Н. В., Білоусова, А. В. (2023) Використання синонімів в англомовній прозі та особливості їх перекладу. The 9th International scientific and practical conference “Progressive research in the modern world” (May 25-27, 2023).
ukraineinfo:eu-repo/semantics/objectFileinfo:eu-repo/semantics/humanStartPage
oai:eprints.zu.edu.ua:37689
2023-07-11T21:27:56Z
7374617475733D707562
7375626A656374733D50:5031
7375626A656374733D50:5043
7375626A656374733D50:5045
74797065733D61727469636C65
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/376892023-07-11T21:27:56Zinfo:eu-repo/semantics/descriptiveMetadata
http://eprints.zu.edu.ua/37689/
До питань адекватності перекладу технічних інструкцій
Дячук, Н. В.
P Філологія. Лінгвістика
PC Романські мови
PE Англійська мова
Ужгород
2023
Стаття
PeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/37689/1/8-23-PB-%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%80%D1%96%D0%BD%D0%BA%D0%B8-34-43.pdf
Дячук, Н. В. (2023) До питань адекватності перекладу технічних інструкцій. Сучасні дослідження з іноземної мови, 1 (23). с. 34-43. ISSN 2617-3921
ukraineinfo:eu-repo/semantics/objectFileinfo:eu-repo/semantics/humanStartPage
oai:eprints.zu.edu.ua:38632
2024-01-03T21:36:57Z
7374617475733D707562
7375626A656374733D50:5043
74797065733D7465616368696E675F7265736F75726365
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/386322024-01-03T21:36:57Zinfo:eu-repo/semantics/descriptiveMetadata
http://eprints.zu.edu.ua/38632/
Методичні рекомендації до організації самостійної роботи студентів зі вступно-корективного курсу французької мови
Папіжук, В. О.
Лісова, Ю. О.
PC Романські мови
Методичні рекомендації призначені для здобувачів першого (бакалаврського) рівня напрямів підготовки «014 Середня освіта/Середня освіта (Мова і література (англійська))», «035 Філологія/Англійська мова та література (переклад включно)», «035 Філологія / Прикладна лінгвістика (англійська мова)», «035 Філологія/Українська мова та література» Житомирського державного університету імені Івана Франка, а також для широкого кола осіб, які вивчають французьку мову самостійно.
Методичні рекомендації містять короткий, логічно структурований теоретичний і практичний матеріал, що має на меті засвоєння основних артикуляційних і просодичних характеристик французької мови, завдання, вправи, питання і тест для самоперевірки, глосарій, список літератури.
Житомирський державний університет імені Івана Франка
2023-12-27
Навчальний матеріал
NonPeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/38632/1/%D0%9C%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D1%87%D0%BD%D1%96%20%D1%80%D0%B5%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D0%B4%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%97%20%D0%B2%D1%81%D1%82%D1%83%D0%BF%D0%BD%D0%BE-%D0%BA%D0%BE%D1%80%D0%B5%D0%BA%D1%82%D0%B8%D0%B2%D0%BD%D0%B8%D0%B9.pdf
Папіжук, В. О., Лісова, Ю. О. (2023) Методичні рекомендації до організації самостійної роботи студентів зі вступно-корективного курсу французької мови. [Навчальний матеріал]
otherinfo:eu-repo/semantics/objectFileinfo:eu-repo/semantics/humanStartPage
oai:eprints.zu.edu.ua:38794
2024-01-17T10:28:56Z
7374617475733D707562
7375626A656374733D50:5031
7375626A656374733D50:5043
7375626A656374733D50:5045
74797065733D636F6E666572656E63655F6974656D
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/387942024-01-17T10:28:56Zinfo:eu-repo/semantics/descriptiveMetadata
http://eprints.zu.edu.ua/38794/
Вербалізація війни проти України в текстах англомовних і франкомовних інтернет-новин
Марко-Чулаєвська, Наталія
Лісова, Ю. О.
P Філологія. Лінгвістика
PC Романські мови
PE Англійська мова
Досліджено мовно-стилістичні особливості репрезентації військового конфлікту на новиннєвих медіа-платформах, а також у розумінні впливу такої вербалізації на сприйняття проблеми читачами видань. Дослідження мовних засобів і способів, якими війна вербалізується в текстах англомовних та франкомовних онлайн-новин допоможе простежити взаємозв'язок між медійним мовленням англомовних та франкомовних онлайн-медіа та сприйняттям важливих світових подій їх аудиторією.
2023-12
Доповідь на конференції або симпозіумі
PeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/38794/1/%D0%9C%D0%B0%D1%80%D0%BA%D0%BE-%D0%A7%D1%83%D0%BB%D0%B0%D1%94%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0.pdf
Марко-Чулаєвська, Наталія, Лісова, Ю. О. (2023) Вербалізація війни проти України в текстах англомовних і франкомовних інтернет-новин. In: Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації.
ukraineinfo:eu-repo/semantics/objectFileinfo:eu-repo/semantics/humanStartPage
oai:eprints.zu.edu.ua:38948
2024-02-07T07:28:39Z
7374617475733D707562
7375626A656374733D50:5031
7375626A656374733D50:5043
7375626A656374733D50:5045
74797065733D61727469636C65
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/389482024-02-07T07:28:39Zinfo:eu-repo/semantics/descriptiveMetadata
http://eprints.zu.edu.ua/38948/
The usage of small literary forms in the course of learning a foreign language
Войналович, Л. П.
P Філологія. Лінгвістика
PC Романські мови
PE Англійська мова
International Science Group
2024-02-06
Стаття
PeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/38948/1/%D0%A2%D0%B5%D0%B7%D0%B8%20%D0%92%D0%BE%D0%B9%D0%BD%D0%B0%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87.pdf
Войналович, Л. П. (2024) The usage of small literary forms in the course of learning a foreign language. The 5th International scientific and practical conference "Modern technologies and processes of implementation of new methods". с. 300-301.
englishinfo:eu-repo/semantics/objectFileinfo:eu-repo/semantics/humanStartPage
oai:eprints.zu.edu.ua:38979
2024-02-11T08:19:17Z
7374617475733D707562
7375626A656374733D4C:4C42:4C4232333030
7375626A656374733D50:5031
7375626A656374733D50:5043
74797065733D636F6E666572656E63655F6974656D
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/389792024-02-11T08:19:17Zinfo:eu-repo/semantics/descriptiveMetadata
http://eprints.zu.edu.ua/38979/
Реалізація інтегрованого підходу у навчанні французької мови
студентів магістратури
Лісова, Ю. О.
LB2300 Вища освіта
P Філологія. Лінгвістика
PC Романські мови
Усвідомлення соціокультурних реалій є невід’ємним елементом знань і вмінь, необхідних для гармонійного співіснування у межах багатокультурного суспільства. Включення студентів у реальні соціокультурні контексти уможливлюється інтегративним характером змісту навчання іноземної мови.
2024-02
Доповідь на конференції або симпозіумі
PeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/38979/1/%D0%9B%D1%96%D1%81%D0%BE%D0%B2%D0%B0_%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F.pdf
Лісова, Ю. О. (2024) Реалізація інтегрованого підходу у навчанні французької мови студентів магістратури. In: Актуальні проблеми сучасної лінгвістики та методики викладання мови і літератури, 05-11 лютого 2024 р., ННІ іноземної філології.
ukraineinfo:eu-repo/semantics/objectFileinfo:eu-repo/semantics/humanStartPage