ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАСОБАМИ НАВЧАЛЬНО-ІГРОВОГО ПРОЕКТУВАННЯ

Плахотнюк, Н. П. (2013) ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАСОБАМИ НАВЧАЛЬНО-ІГРОВОГО ПРОЕКТУВАННЯ. Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук.

[img] Text
Download (321kB)

Опис

Дисертація присвячена дослідженню проблеми підготовки майбутніх учителів до інноваційної діяльності засобами навчально-ігрового проектування. Визначено теоретичні засади дослідження, окреслено сутність інноваційної педагогічної діяльності; уточнено базові поняття дослідження; обґрунтовано і розроблено структуру готовності майбутніх учителів до інноваційної діяльності. Теоретично обґрунтовано модель підготовки майбутніх учителів до інноваційної діяльності засобами навчально-ігрового проектування, визначено її структурні складові, критерії, показники та рівні сформованості готовності до інноваційної діяльності. Розроблено та експериментально перевірено ефективність технології підготовки майбутніх учителів до інноваційної діяльності засобами навчально-ігрового проектування, впроваджено спецкурс „Основи підготовки майбутніх учителів до інноваційної діяльності засобами навчально-ігрового проектування”, проаналізовано результати констатувального та формувального етапів експерименту, визначено перспективні напрями подальших наукових пошуків.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: інноваційна педагогічна діяльність, підготовка до інноваційної педагогічної діяльності, навчально-ігрове проектування, технологія підготовки майбутніх учителів до інноваційної діяльності засобами навчально-ігрового проектування
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 22 Січ 2014 10:54
Останні зміни: 17 Бер 2014 09:45
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10472

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу