Плахотнюк, Н. П. (2013) ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАСОБАМИ НАВЧАЛЬНО-ІГРОВОГО ПРОЕКТУВАННЯ. Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук.
Text
Download (321kB) |
Опис
Дисертація присвячена дослідженню проблеми підготовки майбутніх учителів до інноваційної діяльності засобами навчально-ігрового проектування. Визначено теоретичні засади дослідження, окреслено сутність інноваційної педагогічної діяльності; уточнено базові поняття дослідження; обґрунтовано і розроблено структуру готовності майбутніх учителів до інноваційної діяльності. Теоретично обґрунтовано модель підготовки майбутніх учителів до інноваційної діяльності засобами навчально-ігрового проектування, визначено її структурні складові, критерії, показники та рівні сформованості готовності до інноваційної діяльності. Розроблено та експериментально перевірено ефективність технології підготовки майбутніх учителів до інноваційної діяльності засобами навчально-ігрового проектування, впроваджено спецкурс „Основи підготовки майбутніх учителів до інноваційної діяльності засобами навчально-ігрового проектування”, проаналізовано результати констатувального та формувального етапів експерименту, визначено перспективні напрями подальших наукових пошуків.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | інноваційна педагогічна діяльність, підготовка до інноваційної педагогічної діяльності, навчально-ігрове проектування, технологія підготовки майбутніх учителів до інноваційної діяльності засобами навчально-ігрового проектування |
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач, що депонує: | Руслана Іщук |
Дата внесення: | 22 Січ 2014 10:54 |
Останні зміни: | 17 Бер 2014 09:45 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10472 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |