Особливості лабораторних та практичних форм розвивального навчання в системі методичної підготовки майбутніх учителів математики

Семенець, С. П. (2006) Особливості лабораторних та практичних форм розвивального навчання в системі методичної підготовки майбутніх учителів математики. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (28). с. 23-27.

[img]
Перегляд
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (135kB) | Перегляд

Опис

У статті проаналізовано лабораторні та практичні форми методичної підготовки майбутніх учителів математики в контексті концепції розвивальної освіти. Із цих позицій обґрунтовуються дидактичні особливості вивчення методики навчання математики, курсу елементарної математики, врахування яких сприяє самостійному розв’язуванню майбутніми фахівцями усіх типів задач: математичних, навчальних, навчально-методичних, методичних, педагогічних, науково-дослідних.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра математичного аналізу, бізнес-аналізу та статистики
Користувач, що депонує: О.В. Роговченко
Дата внесення: 08 Груд 2008 13:45
Останні зміни: 03 Жов 2016 09:51
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1071

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу