Психологічні особливості дорослих як суб’єктів навчання в умовах другої вищої освіти

Шанскова, Т. І. (2013) Психологічні особливості дорослих як суб’єктів навчання в умовах другої вищої освіти. Наукове електронне педагогічне видання Андрагогічний вісник (4). с. 42-45.

[img]
Перегляд
Text
Download (324kB) | Перегляд

Опис

Проаналізовано рефлексивний та біхевіористичний підходи до освіти дорослих; розкрито вікові психологічні особливості дорослих людей, які необхідно враховувати у процесі їх навчання;охарактеризовано поняття "дорослий" та "дорослий учень".

Тип елементу : Стаття
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач, що депонує: лаборант Ольга Кравчук
Дата внесення: 23 Квіт 2014 06:39
Останні зміни: 15 Серп 2015 06:17
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11034

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу