ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОЦЕСУ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ-ФІЛОЛОГІВ ДО РОБОТИ В УМОВАХ КООПЕРАТИВНОГО НАВЧАННЯ

Байда, М. В. (2011) ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОЦЕСУ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ-ФІЛОЛОГІВ ДО РОБОТИ В УМОВАХ КООПЕРАТИВНОГО НАВЧАННЯ. Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки.

[img]
Перегляд
Text
Download (239kB) | Перегляд

Опис

У статті досліджується поняття кооперативного навчання та його основні компоненти. Аналізуються основні принципи організації процесу підготовки майбутніх учителів-філологів до роботи в умовах кооперативного навчання. Визначаються функції викладача при кооперативному навчанні.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: процес підготовки, принцип, учитель-філолог, кооперативне навчання.
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти
Користувач, що депонує: Marina Igorivna Masliuk
Дата внесення: 14 Трав 2014 08:10
Останні зміни: 15 Серп 2015 06:29
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11200

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу