ЛІНГВОКУЛЬТУРОЗНАВЧИЙ АСПЕКТ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

Калініна, Л. В. (2012) ЛІНГВОКУЛЬТУРОЗНАВЧИЙ АСПЕКТ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Перспективи раннього навчання іноземних мов в Україні та за кордоном. с. 47-59.

[img]
Перегляд
Text
Download (143kB) | Перегляд

Опис

Питання навчання іноземної мови на початковому етапі все більше привертає увагу дослідників як в Україні (Бігич О.Б., Роман С.С., Редько В.Г.), так і за кордоном (Верещагіна І.Н., Вронська І.В., Остапенко К.П., Протасова Є.Ю., Рогова Г.В., Родіна Н.Л., Richards L.E., Rodgers Th. S., Tabers P.O., Thompson L та ін.). У теперішній час, у зв’язку з новою мовною політикою в Європі та зі змінами в державній політиці в Україні, аспекти навчання іноземної мови, у тому числі і на початковому етапі, набули нового трактування. Знання декількох іноземних мов як обов’язкової умови культури освіченої людини стало однієї із складових повноцінної гуманітарної освіти.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти
Користувач, що депонує: Marina Igorivna Masliuk
Дата внесення: 15 Трав 2014 08:16
Останні зміни: 15 Серп 2015 06:31
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11228

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу