Формування дискурсивної компетенції майбутніх учителів німецької мови

Горобченко, Н. В. (2013) Формування дискурсивної компетенції майбутніх учителів німецької мови. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки (111). с. 65-67.

[img]
Перегляд
Text
Download (265kB) | Перегляд

Опис

У статті розглядаються питання, пов’язані з методикою формування дискурсивної компетенції майбутніх учителів німецької мови. Конкретизовано поняття «дискурс» та «дискурсивна компетенція», охарактеризовані функціонально-смислові типи «опис» та «розповідь».

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: дискурс, дискурсивна компетенція, дискурсивні вміння, опис, розповідь, абзац
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра германської філології та зарубіжної літератури
Користувач, що депонує: Marina Igorivna Masliuk
Дата внесення: 15 Трав 2014 09:03
Останні зміни: 15 Серп 2015 08:39
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11238

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу