Теорії медіаосвіти як необхідна умова формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови

Дєньгаєва, С. В. (2012) Теорії медіаосвіти як необхідна умова формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови. Рационализация современной науки. с. 109-115.

[img]
Перегляд
Text
Download (151kB) | Перегляд

Опис

Метою даної статті єрозгляд медіаосвіти якпроцесуформування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мовизадопомогоюінаматеріалізасобівмасовоїкомунікації (медіа), мета якого сформувати всесторонньо розвинуту особистість, здатну до життя у новому інформаційному просторі. Роль вчителя у даному процесі важко переоцінити, адже саме вчитель іноземної мови має доступ до іншомовних джерел і може навчити учня аналізувати і сформувати культуру спілкування з медіа, критично мислити, здатність повноцінно сприймати, інтерпретувати, аналізувати й оцінюватимедіатексти, навчити різним формамсамовираженнязадопомогоюмедіатехніки, реалізації творчого потенціалу.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти
Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач, що депонує: Marina Igorivna Masliuk
Дата внесення: 16 Трав 2014 05:44
Останні зміни: 03 Лист 2016 08:01
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11264

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу