ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ ТЕХНІЧНОГО КОЛЕДЖУ

Королюк, О. М. (2006) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ ТЕХНІЧНОГО КОЛЕДЖУ. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг (2(4)). с. 595-600.

[img]
Перегляд
Text
Download (232kB) | Перегляд

Опис

У статті розглянуто деякі аспекти організації самостійної роботи студентів-першокурсників, запропоновано тематичний план факультативу „Основи організації самостійної роботи в коледжі”, визначено педагогічні умови диференціації самостійної роботи в процесі вивчення природничо-математичних дисциплін у коледжі технічного профілю.

Тип елементу : Стаття
Теми: Q Наука > Q Наука (Загальне)
Q Наука > QA Математика
Підрозділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра алгебри та геометрії
Користувач, що депонує: лаборант Наталія Ященко
Дата внесення: 21 Трав 2014 08:56
Останні зміни: 15 Серп 2015 06:41
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11371

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу