Принципи формування та розвитку ринку послуг в Україні

Пойта, І. О. (2011) Принципи формування та розвитку ринку послуг в Україні. Наука й економіка, 4 (24). с. 162-164.

[img]
Перегляд
Text
Download (323kB) | Перегляд

Опис

В статті розкрито основні положення формування та розвитку ринку послуг в Україні. Виявлено основні відмінності між товарами і послугами та проведений аналіз динаміки їх розвитку. Проаналізовано особливості функціонування та визначено основні тенденції змін в сфері послуг.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: послуга, ринок послуг, життєвий рівень, попит, державний сектор, доходи населення, зайнятість, інвестиції, національний ринок.
Теми: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач, що депонує: Інна Олександрівна Клімова
Дата внесення: 17 Черв 2014 08:49
Останні зміни: 15 Серп 2015 06:57
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11636

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу