ВПРОВАДЖЕННЯ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО ТЕСТУВАННЯ В ОСВІТНІЙ ПРОСТІР УКРАЇНИ

Пєтухова, І. О. (2014) ВПРОВАДЖЕННЯ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО ТЕСТУВАННЯ В ОСВІТНІЙ ПРОСТІР УКРАЇНИ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (74). с. 25-29. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (266kB) | Перегляд

Опис

У статті узагальнено досвід психолого-педагогічного тестування в освіті України, уточнено сутність дефініцій "тест" та "тестування", класифіковано форми тестових завдань, з’ясовано критерії та функції педагогічного тестування, проаналізовано форми тестових завдань, які застосовувались у загальноосвітній школі України досліджуваного періоду. Здійснено порівняльний аналіз змісту, характеристик, класифікацій, алгоритмів підготовки та проведення тестів досліджуваного та сучасного освітніх періодів.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: зміст,, особливості та функції психолого-педагогічного тестування, облік шкільної успішності, тести загальної та спеціальної обдарованості, розвиток психолого-педагогічної науки.
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 18 Черв 2014 12:52
Останні зміни: 15 Серп 2015 07:01
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11686

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу