Метафорична номінація як складник урбаністичного брендингу

Білюк, І. Л. (2013) Метафорична номінація як складник урбаністичного брендингу. Мовні і концептуальні картини світу, 1 (46). с. 164-172.

[img]
Перегляд
Text
Download (355kB) | Перегляд

Опис

У статті розглянуто явище метафоричної номінації як компонент іміджу мегаполісів у сучасному комунікативному просторі, проаналізовано назви міст, що утворені способом вторинної номінації

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: онім, номінація, вторинна номінація, метафоризація
Теми: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики
Користувач, що депонує: О.І. Янчук
Дата внесення: 27 Лип 2014 10:38
Останні зміни: 15 Серп 2015 07:24
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11967

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу