Теоретико-методологічні підходи до вивчення природи обдарованості

Антонова, О. Є. (2006) Теоретико-методологічні підходи до вивчення природи обдарованості. Педагогічний процес: теорія і практика: Зб. наук. праць. (1). с. 7-17.

[img]
Перегляд
Text
Download (384kB) | Перегляд
Тип елементу : Стаття
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач, що депонує: доцент Н.П. Бірук
Дата внесення: 22 Вер 2014 09:53
Останні зміни: 15 Серп 2015 08:07
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12630

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу