Теоретичні та методичні підходи до навчання обдарованих дітей у Російській Федерації

Антонова, О. Є. (2006) Теоретичні та методичні підходи до навчання обдарованих дітей у Російській Федерації. Актуальні проблеми професійно-педагогічної освіти та стратегії розвитку: Зб. наук. пр.. с. 186-189.

[img]
Перегляд
Text
Download (339kB) | Перегляд
Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач, що депонує: доцент Н.П. Бірук
Дата внесення: 22 Вер 2014 09:54
Останні зміни: 15 Серп 2015 08:07
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12632

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу