Диференційований підхід як основа навчання руховим діям на уроках фізичної культури в малокомплектних школах

Костюк, Ю. С. (2013) Диференційований підхід як основа навчання руховим діям на уроках фізичної культури в малокомплектних школах. Єдність навчання і наукових досліджень - головний принцип університету: Збірник наукових праць. с. 254-255.

[img]
Перегляд
Text
Download (384kB) | Перегляд

Опис

В статті особлива увага приділяється проблемі диференційованого підходу на уроках фізичної культури в малокомплектних школах. Виділено декілька підходів до навчання руховим діям на основі диференційованого підходу.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: диференційований підхід, малокомплектна школа, фізична культура
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Факультет фізичного виховання та спорту > Кафедра фізичного виховання та спортивного вдосконалення
Користувач, що депонує: професор Григорій Грибан
Дата внесення: 30 Вер 2014 12:11
Останні зміни: 15 Серп 2015 08:29
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12861

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу