Взаємозв’язок оцінювання та розвитку диференційованої самооцінки здібностей в учбово-творчій діяльності першокласників

Загурська, І. С. (2014) Взаємозв’язок оцінювання та розвитку диференційованої самооцінки здібностей в учбово-творчій діяльності першокласників. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г.С.Костюка НАПН України, 12 (19). с. 153-161. ISSN 2072-4772

[img]
Перегляд
Text
Download (408kB) | Перегляд
Офіційний URL: http://creativity.psylab@gmail.com

Опис

У статті розглядається проблема взаємозв’язку оцінювання та розвитку диференційованої самооцінки здібностей учнів першого класу в умовах учбово-творчої діяльності. Відмічено, що важливою умовою сприймання зовнішньої оцінки та розвитку диференційованої самооцінки здібностей є розуміння критеріїв зовнішнього оцінювання власної діяльності з боку вчителя і ровесників. Доведена значимість високого рівня рефлексії здібностей і соціальної рефлексії для розвитку адекватності та диференційованості самооцінки здібностей. В статье рассматривается проблема взаимосвязи оценивания и развития диференцированной самооценки способностей учеников первого класса в условиях учебно-творческой деятельности. Отмечено, что важным условием восприятия внешней оценки и развитиия диференцированной самооценки способностей есть понимание критериев внешнего оценивания собственной деятельности со стороны учителя и сверстников. Доказана зничимость високого уровня рефлексии способностей и социальной рефлексии для развития адекватности и диференцированости самооценки способностей. The problem of interrelation of estimation and development of differentiated self-appraisal of abilities of first-formers during educational creative activity has been examined in the article. It has been determined that understanding the criteria of external estimation of one`s own activity from the point of view of teachers and persons of the same age is an important condition of perception of external estimation and development of differentiated self-appraisal of one`s abilities. The significance of high level of abilities reflection and social reflection for development of adequate and differentiated self-appraisal of abilities has been proved.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: Оцінювання, диференційована самооцінка здібностей, учбово-творча діяльність. Оценивание, диференцированная самооценка способностей, учебно-творческая деятельность. Estimation, differentiated self-appraisal of abilities, educational creative activity.
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач, що депонує: доцент Інна Загурська
Дата внесення: 09 Жов 2014 10:23
Останні зміни: 15 Серп 2015 08:38
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12993

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу