Теоретичні підходи до створення моделі педагогічної обдарованості

Антонова, О. Є. (2006) Теоретичні підходи до створення моделі педагогічної обдарованості. Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку: Монографія. с. 175-215.

[img]
Перегляд
Text
Download (837kB) | Перегляд
Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач, що депонує: професор Олена Євгеніївна Антонова
Дата внесення: 25 Жов 2014 19:29
Останні зміни: 15 Серп 2015 09:17
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13332

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу