Моделювання процесу впровадження організаційно-педагогічних умов реалізації ціннісних засад діяльності інноваційних навчальних закладів

Левківська, К. В. (2014) Моделювання процесу впровадження організаційно-педагогічних умов реалізації ціннісних засад діяльності інноваційних навчальних закладів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (75). с. 158-164. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (215kB) | Перегляд

Опис

У статті представлено результати моделювання процесу впровадження організаційно-педагогічних умов реалізації ціннісних засад діяльності інноваційних навчальних закладів шляхом розкриття змісту й взаємодії системи компонентів – організаційного, цільового, змістового, методичного та результативного. У статті розглянуто зміст і методи реалізації кожного компоненту: організаційного, що відображає сукупність організаційно-педагогічних умов; цільового, який інтегрує цілі та завдання змодельованої педагогічної діяльності; змістового, що розкриває зміст системи освітніх цінностей; методичного, який характеризує форми, методи й засоби реалізації цінностей; результативного, що модерує очікувані результати впровадження моделі.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: моделювання, модель, організаційно-педагогічні умови, ціннісні засади, інноваційні навчальні заклади
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 05 Лист 2014 11:10
Останні зміни: 15 Серп 2015 09:44
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13648

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу