Експериментально-статистичне обґрунтування ефективності методики формування музично-творчого потенціалу майбутнього вчителя

Олійник, С. В. (2003) Експериментально-статистичне обґрунтування ефективності методики формування музично-творчого потенціалу майбутнього вчителя. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (13). с. 86-89. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (135kB) | Перегляд

Опис

У статті проаналізовано результати експерименту з впровадження методики формування музично-творчого потенціалу майбутніх учителів початкових класів.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра мистецької освіти
Користувач, що депонує: С.В. Лінійчук
Дата внесення: 28 Жов 2008 11:34
Останні зміни: 14 Лют 2016 09:25
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1378

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу