Лінгводидактичні особливості використання художнього діалогу на заняттях з української мови як іноземної

Литвин, І. П. (2014) Лінгводидактичні особливості використання художнього діалогу на заняттях з української мови як іноземної. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (75). с. 292-295. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (175kB) | Перегляд

Опис

Стаття присвячена дослідженню художнього діалогу як одного з потужних дидактичних засобів вивчення дисципліни "Українська мова як іноземна". Встановлено, що художній діалог виконує ряд важливих функцій. Він сприяє формуванню у студентів-іноземців особистісно-ціннісного уявлення про дійсність, допомагає адаптуватись до соціокультурного середовища, збагачує когнітивно- інтелектуальну та емоційну базу реципієнта, задає модель потенційних комунікативних ситуацій, у які може потрапити людина.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: лінгводидактика, художній діалог, українська мова як іноземна, комунікативна ситуація
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 10 Лист 2014 08:32
Останні зміни: 15 Серп 2015 09:59
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13806

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу