Соціокультурний підхід до формування україномовної особистості учня основної школи

Кучерук, О. А. (2014) Соціокультурний підхід до формування україномовної особистості учня основної школи. Методичний пошук: Викладацько-студентські наукові роботи з питань методики викладання мови і літератури (12). с. 6-14.

[img]
Перегляд
Text
Download (390kB) | Перегляд

Опис

У статті розглянуто проблему соціокультурного підходу до навчання мови та шляхи її розв’язання в процесі формування духовно багатої україномовної особистості школяра. На основі аналізу науково-методичної літератури й синтезу теоретичних ідей розглянуто ключові поняття й положення соціокультурного підходу до навчання мови в основній школі, окреслено практичні аспекти застосування зазначеного підходу в системі україномовної освіти

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: соціокультурний підхід до навчання мови, культура, цінності, соціокультурне середовище, соціокультурна компетентність, лінгвометодична система
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Підрозділи: Інститут філології і журналістики > Кафедра української та зарубіжної літератур і методик їх навчання
Користувач, що депонує: Виктория Игоревна Пустохина
Дата внесення: 10 Лист 2014 08:49
Останні зміни: 15 Серп 2015 10:00
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13820

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу