Реалізація активного типу навчання майбутніх учителів початкової школи під час засвоєння лексикології

Греб, М. М. (2014) Реалізація активного типу навчання майбутніх учителів початкової школи під час засвоєння лексикології. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (76). с. 56-61. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (226kB) | Перегляд

Опис

У статті окреслено ефективні шляхи реалізації активного типу навчання майбутніх учителів початкових класів під час засвоєння лексикології. Проаналізовано практичні та теоретичні вектори лінгвометодики початкової школи з огляду на функції лексики в комунікативно спрямованому оволодінні мовою на всіх етапах мовної освіти. Обґрунтовано методичні орієнтири в розробленні теоретичних та прагматичних аспектів означеної проблеми.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: активні методи навчання, активний тип навчання, майбутні вчителі початкових класів, навчання лексикології, методика розвивального навчання, психологічні чинники активного типу навчання.
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 12 Лист 2014 07:28
Останні зміни: 15 Серп 2015 10:09
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13920

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу