Професійна підготовка інженерів у США: традиції та інновації

Жук, О. І. (2014) Професійна підготовка інженерів у США: традиції та інновації. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (76). с. 122-126. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (214kB) | Перегляд

Опис

Розкрито сутність, цілі і зміст американської системи освіти. Охарактеризовано провідні засоби навчання в діяльності окремих ВНЗ США інженерного профілю. Визначено специфіку професійної підготовки інженерів на засадах теорії дидактичного утилітаризму: (варіативність та гнучкий характер освітньо-професійних програм; можливість вибору студентами спеціалізацій; значний обсяг елективних курсів; використання інноваційних технологій навчання).

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: американська інженерна освіта, традиційний та інноваційний підхід, теорія дидактичного утилітаризму, професійна підготовка інженерів
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської філології та перекладу
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 12 Лист 2014 10:05
Останні зміни: 15 Серп 2015 10:11
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13945

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу