Імідж педагога як формуючий чинник стійкості до професійного вигорання майбутніх викладачів вищої школи

Скорик, Ю. М. (2014) Імідж педагога як формуючий чинник стійкості до професійного вигорання майбутніх викладачів вищої школи. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (76). с. 144-147. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (200kB) | Перегляд

Опис

У статті представлено теоретичний аналіз феномена іміджу педагога. З’ясовано передумови його формування, основні складові та підходи до класифікації. Проаналізовано особливості формуючого впливу іміджу на становлення особистості студента педагогічного університету. Описано залежність схильності до психофізичного вигорання майбутніх викладачів від професійного образу працюючих педагогів вищої школи. Обґрунтовано необхідність формування позитивного професійного іміджу педагога як детермінанти розвитку стійкості до професійного вигорання майбутніх викладачів вищої школи.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: психофізичне вигорання, професійний образ, педагогічний вплив, психологічне здоров’я
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 13 Лист 2014 12:36
Останні зміни: 15 Серп 2015 10:13
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13975

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу