Суть, цілі та завдання стимулювання збуту як елементу маркетингових комунікацій

Пацалюк, К. О. (2014) Суть, цілі та завдання стимулювання збуту як елементу маркетингових комунікацій. Економіка.Управління.Інновації. (1 (11)). с. 106-113.

[img]
Перегляд
Text
Download (123kB) | Перегляд

Опис

У статті досліджено теоретичні та практичні аспекти стимулювання збуту на підприємстві, викладено сутність та основні завдання. Проаналізовано засоби стимулювання збуту. Розглянуто проблему стимулювання збуту за допомогою сукупності поглядів вчених економістів. Виділено основні суб’єкти стимулювання збуту.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: стимулювання збуту, збут, збутова діяльність, продукт, маркетингові комунікації, засоби стимулювання збуту, завдання стимулювання збуту.
Теми: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач, що депонує: Інна Олександрівна Клімова
Дата внесення: 02 Груд 2014 07:39
Останні зміни: 15 Серп 2015 10:39
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14209

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу