Конструктивність антропологічного виміру толерантності: філософсько-освітній аспект

Троїцька, Т. С. (2007) Конструктивність антропологічного виміру толерантності: філософсько-освітній аспект. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (34). с. 26-30.

[img]
Перегляд
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (136kB) | Перегляд

Опис

У статті з’ясовано роль філософської антропології в концептуально-образних пошуках осягнення толерантності. Освітнє мислення останнім часом сполучається як з персоналістською формулою інтолерантності "Я - не Я", так й з її розумінням як "суверенізації" іншого. Антропологічні розміркування із залученням етнокультурних компонентів створюють умови для продуктивного діалогу й полілогу культур.

Тип елементу : Стаття
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
Користувач, що депонує: Т.О. Книш
Дата внесення: 28 Жов 2008 11:52
Останні зміни: 14 Серп 2015 15:47
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1432

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу