Бренд як фактор іміджової політики

Данильчук, Л. О. (2006) Бренд як фактор іміджової політики. Актуальні проблеми професійно-педагогічної освіти та стратегії розвитку: Зб. наук. праць / За заг. ред. О.А. Дубасенюк, Л.В. Калініної, О.Є. Антонової. с. 79-81.

[img] Text
Download (34kB)
Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач, що депонує: професор Олена Євгеніївна Антонова
Дата внесення: 07 Груд 2014 13:57
Останні зміни: 07 Груд 2014 13:57
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14354

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу