Особливості формулювання цілей магістерської підготовки з "управління освітою" в США

Бурдіна, С. В. (2007) Особливості формулювання цілей магістерської підготовки з "управління освітою" в США. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (32). с. 66-69.

[img]
Перегляд
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (121kB) | Перегляд

Опис

Стаття присвячена аналізу специфіки формулювання цілей магістерських програм з управління освітою в сучасних вищих навчальних закладах США. Проаналізовано шість прикладів цільового компонента цих магістерських програм різних університетів. Визначено спільні та відмінні риси у виборі цілей магістерської підготовки управлінців сфери освіти.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LD Індивідуальні інститути (Сполучені Штати)
Користувач, що депонує: Т.П. Войтко
Дата внесення: 08 Груд 2008 11:40
Останні зміни: 14 Серп 2015 15:51
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1464

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу