Математична освіта в контексті розвивального підходу

Семенець, С. П. (2009) Математична освіта в контексті розвивального підходу. In: Міжнародна науково-методична конференція "Проблеми математичної освіти", 7-9 квітня 2009, Черкаси.

[img]
Перегляд
Text
Download (97kB) | Перегляд

Опис

На основі концепції навчальної діяльності, системного та особистісно орієнтованого підходів до організації процесу учіння, сформульованого принципу розвивальної наступності, спроектовано задачну систему розвивальної математичної освіти. Рефлексія процесу учіння, що передбачає самоаналіз, самооцінку, самоконтроль, є особливою задачею на кожному з визначених за- дачних рівнів.

Тип елементу : Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття)
Теми: Q Наука > Q Наука (Загальне)
Підрозділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра математичного аналізу, бізнес-аналізу та статистики
Користувач, що депонує: О. М. Федьович
Дата внесення: 11 Лют 2015 11:10
Останні зміни: 03 Жов 2016 09:40
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15538

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу