Засоби вираження емотивності в американській комерційній журнальній рекламі : статичний і динамічний аспекти

Романюк, С. К. (2013) Засоби вираження емотивності в американській комерційній журнальній рекламі : статичний і динамічний аспекти. Наукові записки. Серія “Філологічні науки” (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя). – Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, Кн. 4.

[img]
Перегляд
Text
Download (443kB) | Перегляд
Тип елементу : Стаття
Теми: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
P Мова та література > PE Англійська мова
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської філології та перекладу
Користувач, що депонує: Dmytro D Y Bilinsky
Дата внесення: 18 Лют 2015 12:08
Останні зміни: 18 Лют 2015 12:08
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15679

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу