Лексичний склад рекламних текстів з погляду походження та сфери вживання

Яценко, С. А., Зоря, Анна (2011) Лексичний склад рекламних текстів з погляду походження та сфери вживання. Студентські лінгвістичні студії (2). с. 73-80.

[img]
Перегляд
Text
Download (201kB) | Перегляд

Опис

У статті проаналізовано лексику рекламних текстів з погляду походження та сфери вживання, запозичення та їх основні ознаки, а також з’ясовано семантику запозиченої лексики

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: семантика, запозичена лексика, рекламний текст, лексичний склад, рекламна лексика
Теми: P Мова та література > PG Слов'янська група мов, Балтичні мови, Албанські мови і література > Українська
Підрозділи: Інститут філології і журналістики > Кафедра української мови та методики її навчання
Користувач, що депонує: lab Zhanna Gan'ko
Дата внесення: 26 Лют 2015 12:02
Останні зміни: 26 Лют 2015 12:02
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15854

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу