Нова парадигма моделювання та розвитку історико-педагогічного процесу

Вознюк, О. В. (2014) Нова парадигма моделювання та розвитку історико-педагогічного процесу. Проектний звіт. Житомир Вид-во ЖДУ ім. І. Франка 2014.

[img]
Перегляд
Text
Download (15MB) | Перегляд

Опис

У монографії на основі системного аналізу та теоретико-методологічної схеми, яка реалізує рух думки від всезагального до особливого, а від нього до одиничного, із застосуванням широкого спектру міждисциплінарних досліджень – постнекласичної наукової парадигми, універсальної парадигми розвитку та циклічності, концепції психофрактальної сутності людини та соціума, а також універсальної моделі буття, – концептуалізується нова парадигма моделювання та розвитку історико-педагогічного процесу. Монографію адресовано широкому загалу освітян, науковцям, викладачам, аспірантам, студентам вищих навчальних закладів.

Тип елементу : Монографія (Проектний звіт)
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач, що депонує: лаборант Анна Єфімова
Дата внесення: 12 Бер 2015 14:44
Останні зміни: 12 Бер 2015 14:44
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16366

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу