Рівень нейротизму як фактор психоемоційного реагування студентів на зміну погодних умов

Микула, М. М., Киричук, В. О. (2015) Рівень нейротизму як фактор психоемоційного реагування студентів на зміну погодних умов. Біологічні дослідження – 2015: Збірник наукових праць. с. 319-321.

[img]
Перегляд
Text
Download (346kB) | Перегляд

Опис

Індивідуальні відмінності успішності навчальної діяльності студентів визначаються низкою причин як зовнішнього, так і внутрішнього характеру, такими, як особливості властивостей нервової системи [1], а розумова діяльність супроводжується зниженням рухової активності, що зумовлює підвищення нервового напруження [2]. Нервово-психічне напруження супроводжує будь-яку розумову діяльність, оскільки інформація дає не лише пізнавальне, а й велике емоційне навантаження. Емоційна стійкість індивіда зумовлена психофізіологічною чутливістю його ендогенних систем, особливостями індивідуального розвитку, що визначають переважаючий тип реагування на емоціогенний подразник

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: Нейротизм, психоемоційне реагування, студенти, погодні умови
Теми: Q Наука > QP Фізіологія
Підрозділи: Природничий факультет > Кафедра ботаніки, біоресурсів та збереження біорізноманіття
Користувач, що депонує: лаборант Людмила Остапенко
Дата внесення: 26 Бер 2015 18:38
Останні зміни: 26 Бер 2015 18:38
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16644

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу