Екомаркетинг як спосіб підвищення конкурентоспроможності підприємства

Андрушко, А. (2015) Екомаркетинг як спосіб підвищення конкурентоспроможності підприємства. Матеріали VІ Міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.». с. 41-43.

[img]
Перегляд
Text
Download (284kB) | Перегляд

Опис

Конкурентоспроможність підприємства є важливою запорукою його процвітання, продуктивного зростання та належної репутації на внутрішньому та зовнішньому ринках. Існують багато дієвих методів для підвищення конкурентоспроможності, але на даному етапі розвитку економіки результативним способом її підвищення можна розглядати екомаркетинг чи «зелений маркетинг».

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: екомаркетинг, конкурентоспроможність підприємства, маркетинг
Теми: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач, що депонує: Інна Олександрівна Клімова
Дата внесення: 12 Трав 2015 07:15
Останні зміни: 22 Трав 2015 15:32
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17224

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу