Особливості впровадження білінгвального навчання у технічних навчальних закладах України

Ситняківська, С. М., Хливнюк, М. Г. (2015) Особливості впровадження білінгвального навчання у технічних навчальних закладах України. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (78). с. 167-172. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (271kB) | Перегляд

Опис

У статті проаналізовано процес становлення та розвитку білінгвальної освіти. Розкрито особливості білінгвальної підготовки студентів за фахом "Радіотехніка","Системна інженерія". Доведено необхідність впровадження і виявлено специфіку організації вивчення спеціальних технічних курсів білінгвальним методом. Варіантом її впровадження у навчальний процес у ВНЗ може бути організація вивчення спеціальних курсів, пов’язаних із використанням алгоритмічних мов програмування білінгвальним методом. Його реалізація забезпечить свідоме ставлення студента до професійної діяльності, розширить можливості адаптації майбутнього фахівця у різних технічних, соціальних, інформаційних, наукових реаліях сьогодення. Доведено, що білінгвальне навчання дасть змогу випускникам технічних навчальних закладів стати продвинутими фахівцями в галузі сучасної електроніки, простіше інтегруватися у сучасний ринок праці, вимоги якого передбачають вільне володіння однією або декількома іноземними мовами за фахом

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: білінгвальне навчання, технічний навчальний заклад освіти, становлення, розвиток
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальних технологій
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 27 Трав 2015 11:17
Останні зміни: 27 Трав 2015 11:21
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17527

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу