Маркетинг у соціальних мережах

Вергун, О. (2015) Маркетинг у соціальних мережах. Матеріали VІ Міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.». с. 49-51.

[img]
Перегляд
Text
Download (236kB) | Перегляд

Опис

В сучасних умовах розвитку інформаційних технологій все більш активно зростає популярність інтернет-мережі, а кількість інтернет-користувачів збільшується щодня.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: маркетинг, соціальна мережа, інтернет-магазин
Теми: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач, що депонує: Інна Олександрівна Клімова
Дата внесення: 02 Черв 2015 06:31
Останні зміни: 02 Черв 2015 06:31
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17577

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу