Перспективи розвитку аромамаркетингу в Україні

Гумінська, Л. (2015) Перспективи розвитку аромамаркетингу в Україні. Матеріали VІ Міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.». с. 123-125.

[img]
Перегляд
Text
Download (221kB) | Перегляд

Опис

В умовах сучасної конкурентної боротьби на ринку кожна компанія використовує найрізноманітніші засоби впливу на споживача, привернення та утримання його уваги. Саме тому окрім традиційних маркетингових технологій, підприємства намагаються знайти та використати в своїй діяльності новітні та оригінальні прийоми для удосконалення ефективності власної політики.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: аромамаркетинг, арома-бізнес, брендінг
Теми: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач, що депонує: Інна Олександрівна Клімова
Дата внесення: 02 Черв 2015 06:33
Останні зміни: 02 Черв 2015 06:33
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17579

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу