Підходи до визначення сутності морального формування у науковій думці українських і російських дослідників

Короленко, В. Л. (2015) Підходи до визначення сутності морального формування у науковій думці українських і російських дослідників. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (79). с. 103-106. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (245kB) | Перегляд

Опис

На основі теоретичного аналізу психолого-педагогічної літератури визначено сутність процесу морального виховання дітей шкільного віку, проведено аналіз різноманітних підходів до вирішення цієї проблеми. Результати проведеного аналізу свідчать про необхідність морального виховання дітей шкільного віку, що складає основу загального морального розвитку зростаючої особистості. Наше дослідження підтверджує, що на процес підвищення рівня моральної освіти і моральних основ підростаючого покоління істотно впливає взаємодія сім’ї і школи, сприяючи всебічному розвитку і підготовці молоді до сучасного життя в суспільстві.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: моральне формування, моральні чинники, моральні цінності, моральне виховання
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 03 Черв 2015 07:06
Останні зміни: 03 Черв 2015 07:15
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17604

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу