Оцінка якості надання послуг в мережах стільникового зв’язку у світі

Бреславський, В. О. (2015) Оцінка якості надання послуг в мережах стільникового зв’язку у світі. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (79). с. 264-271. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (402kB) | Перегляд

Опис

У статті з’ясовано, що якість послуг зв'язку є тим фактором, який впливає на рівень конкурентоспроможності серед операторів зв'язку. Єдині показники якості надання послуг зв’язку будуть використовуватися як операторами зв’язку, так й представниками офіційної влади, фізичними та юридичними особами. Варто розробити систему показників якості послуг з урахуванням світових стандартів та досвіду міжнародних організацій, проте, передусім, варто опиратись на нормативну базу діючого законодавства. У статті наведено нормативні документи та міжнародні стандарти, які використовуються в основі створення високоякісної та гнучкої системи перевірки якості послуг системи стільникового зв’язку.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: методики, QoS, стандарти якості, обладнання, стільниковий зв’язок, Best Effort Service, Stabilock, JDSU Cell Advisor JD745A, Agilent E6601A.
Теми: Q Наука > Q Наука (Загальне)
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 08 Черв 2015 07:41
Останні зміни: 08 Черв 2015 07:48
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17702

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу