Педагогічні умови застосування кейс-технологій у процесі активної підготовки судноводіїв до професійно-орієнтованого спілкування

Костюк, В. Б. (2015) Педагогічні умови застосування кейс-технологій у процесі активної підготовки судноводіїв до професійно-орієнтованого спілкування. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (80). с. 84-89. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (284kB) | Перегляд

Опис

У статті автор доводить, що використання кейс-технологій на заняттях з іноземної мови сприяє актуалізації спілкування на професійному рівні шляхом залучення студентів у діяльність, яка відображатиме зміст і ситуації майбутньої роботи за фахом. У статті висвітлено педагогічні умови ефективного застосування кейс-технологій у навчанні іноземної мови за професійним спрямуванням; виокремлено процесуальні та змістові педагогічні умови, необхідні для інтеграції кейс-технологій у процес формування іншомовної комунікативної компетентності судноводіїв та схарактеризовано особливості їх реалізації у морських навчальних закладах

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: кейс-технології, педагогічні умови, морський навчальний заклад, іноземна мова, професійно-орієнтоване спілкування, судноводій
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 18 Черв 2015 08:56
Останні зміни: 18 Черв 2015 09:04
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17836

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу