Організація навчального процесу в магістратурі з використанням інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ)

Супрун, М. В. (2015) Організація навчального процесу в магістратурі з використанням інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (81)). с. 115-120. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (573kB) | Перегляд

Опис

У століття глобальної інформатизації, яка охопила всі сфери життєдіяльності сучасним освітнім простором, затребуваний викладач здатний досягати соціально-значущих результатів у навчанні, вихованні, розвитку студентів. У сучасному суспільстві затребуваний є педагог-професіонал із високим рівнем розвитку інформаційної культури. У статті розглянуто особливості використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі студентів магістратури. З’ясовано основні компоненти інформаційної культури як основи професіоналізму викладача ВНЗ. Обґрунтовано та розглянуто показники рівня сформованості інформаційної культури. Подано основні педагогічні умови розвитку інформаційної культури майбутнього викладача. Проаналізовано метод веб-квесту для підготовки викладачів до використання цього методу в майбутній професійній діяльності.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: інформатизація, професіонал, професіоналізм, інформаційна культура, інформаційно- комунікаційні технології
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 23 Вер 2015 09:38
Останні зміни: 23 Вер 2015 09:46
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18624

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу