Методичні аспекти застосування шкільного підручника при вивченні іноземної мови

Березюк, Ю. В. (2015) Методичні аспекти застосування шкільного підручника при вивченні іноземної мови. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (81)). ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (567kB) | Перегляд

Опис

У статті визначено основні методичні аспекти застосування шкільного підручника при вивченні іноземної мови, проаналізовано типи шкільних підручників, вимоги до них, їх основні функції та принципи побудови. Розглянуто основні фактори впливу на процес підручникотворення як у вітчизняній, так і зарубіжній педагогіці. Акцентовано увагу на зарубіжному досвіді побудови підручників іноземної мови, їх методичній основі.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: підручник, іноземна мова, методичні аспекти, підручникотворення, зарубіжний досвід
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 23 Вер 2015 09:59
Останні зміни: 23 Вер 2015 10:05
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18628

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу