Основні етапи реформування змісту середньої гуманітарної освіти Австрії

Дєнічєва, О. І. (2015) Основні етапи реформування змісту середньої гуманітарної освіти Австрії. Науково-педагогічний журнал. Серія : Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології (4(48)). с. 59-66.

[img]
Перегляд
Text
Download (443kB) | Перегляд
Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра іноземних мов і новітніх технологій навчання
Користувач, що депонує: Л.П. Макарчук
Дата внесення: 29 Жов 2015 08:08
Останні зміни: 29 Жов 2015 08:08
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18981

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу