Теорія і практика підготовки вчителя початкової школи до формування предметно-перетворювальної компетентності учнів: інтегративний підхід

Колесник, Н. Є. (2015) Теорія і практика підготовки вчителя початкової школи до формування предметно-перетворювальної компетентності учнів: інтегративний підхід. Проблеми освіти: Наук-метод. зб. Спецвипуск (85). с. 58-63.

[img]
Перегляд
Text
Download (168kB) | Перегляд
Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра мистецької освіти
Користувач, що депонує: професор Олена Євгеніївна Антонова
Дата внесення: 04 Січ 2016 21:40
Останні зміни: 04 Жов 2016 12:06
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19784

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу