Соціальна відповідальність та етика в маркетингу

Дударчик, В., Пойта, І. О. (2015) Соціальна відповідальність та етика в маркетингу. Міжвузівська студентська науково-практична конференція "Соціальна та екологічна відповідальність маркетингу". с. 75-82.

[img]
Перегляд
Text
Download (382kB) | Перегляд

Опис

В статті розкрито теоретико-методичні та практичні аспекти соціальної відповідальності та етики а маркетингу. Визначено перспективні напрями розвитку соціальної відповідальності на вітчизняних підприємствах.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: маркетинг, відповідальний маркетинг, соціальна відповідальність, етика в маркетингу.
Теми: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач, що депонує: Інна Олександрівна Клімова
Дата внесення: 14 Січ 2016 08:08
Останні зміни: 14 Січ 2016 08:08
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19861

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу