"Blended Lеarning" як система інноваційних принципів та методів в освіті (на прикладі викладання дисципліни "Політології")

Фаріон, О. О. (2015) "Blended Lеarning" як система інноваційних принципів та методів в освіті (на прикладі викладання дисципліни "Політології"). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (81). с. 22-26. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (256kB) | Перегляд

Опис

У статті окреслено особливості філософії освіти у ХХІ ст. Представлено систему інноваційних принципів та методів викладання у вищій школі – "Blended Learning", що забезпечує значно вищу результативність освітнього процесу. Ефективність та особливості застосування цієї системи обґрунтовано на прикладі викладання суспільної дисципліни "Політології". Зроблено висновок, що зміна освітньої парадигми, її модернізація відповідно до потреб та викликів ХХІ століття сприяє зміні суспільно-політичної парадигми, формуванню якісно нового Smart суспільства активних свідомих громадян.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: філософія освіти, Face to Face Learning, Online Learning, Blended Learning, змішане навчання, дистанційне навчання, інформаційні технології, політологія
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
J Політологія > JA Політологія (Загальне)
Підрозділи: Історичний факультет > Кафедра філософії та політології
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 14 Січ 2016 13:02
Останні зміни: 14 Січ 2016 13:07
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19876

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу