Аспекти реалізації розвиваючої функції навчання при вивченні математики.

Семенець, С. П. (2002) Аспекти реалізації розвиваючої функції навчання при вивченні математики. Національна освіта: традиції і новації у контексті ідей Івана Огієнка. с. 178-180. ISSN 966-7603-43-1

[img]
Перегляд
Text
Download (413kB) | Перегляд

Опис

У роботі обґрунтовуються психолого-педагогічні особливості навчання математи­ки, що забезпечують реалізацію розвивального навчання; виділяються ос­новні форми, методи та засоби цього процесу.

Тип елементу : Стаття
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Q Наука > QA Математика
Підрозділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра математичного аналізу, бізнес-аналізу та статистики
Користувач, що депонує: лаборант А. М. Бойко
Дата внесення: 15 Січ 2016 11:15
Останні зміни: 03 Жов 2016 09:57
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19895

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу