Плавання як засіб підвищення функціональних резервів організму дітей навчально-тренувальних груп дитячо-юнацької спортивної школи

Поліщук, С. М., Яворська, Т. Є. (2013) Плавання як засіб підвищення функціональних резервів організму дітей навчально-тренувальних груп дитячо-юнацької спортивної школи. Житомирський державний університет імені Івана Франка.

[img]
Перегляд
Text
Download (1MB) | Перегляд

Опис

За даними Міністерства охорони здоров’я України близько 90% дітей шкільного віку мають відхилення у стані здоров’я, понад 59% – незадовільну фізичну підготовленість, в початковій школі рухова активність дітей у порівнянні з дошкільниками скорочується на 50%; 60-65% учнів страждає гострими респіраторними та вірусними захворюваннями. На теперішній час перед нашою державою достатньо гостро стоять проблеми здоров’я молодого покоління й виховання в дітей потреби в здоровому способі життя та здоровому дозвіллі. Серед масових видів спорту, на наш погляд, плавання є особливим, оскільки поєднує можливість формування гармонійного розвитку дитини, вивчення адаптивних можливостей організму, розширення функціональних резервів у процесі навчання, важливе прикладне значення, має яскраво виражену оздоровчу спрямованість та викликає емоційне задоволення. Крім того, проблема підвищення функціональних резервів організму дітей середнього шкільного віку засобами плавання потребує подальшої розробки та уточнення. Все це обумовлює позиції наукової новизни, актуальності та практичної значущості дослідження.

Тип елементу : Інший
Ключові слова: плавання, дитячо-юнацька спортивна школа, діти, навчально-тренувальні групи
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Факультет фізичного виховання та спорту > Кафедра теоретико-методичних основ фізичного виховання та спорту
Користувач, що депонує: лаборант К.Ю. Пелешок
Дата внесення: 26 Січ 2016 10:37
Останні зміни: 23 Січ 2018 13:39
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20057

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу