Теоретичні аспекти механізму маркетингового управління регіоном

Пойта, І. О. (2015) Теоретичні аспекти механізму маркетингового управління регіоном. Модернізація фінансово-кредитної стратегії розвитку регіону та громади:науковий погляд: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Ужгород, 29 жовтня 2015 р.). с. 65-67.

[img]
Перегляд
pdf
Download (339kB) | Перегляд
Тип елементу : Стаття
Теми: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач, що депонує: Інна Олександрівна Клімова
Дата внесення: 23 Лют 2016 08:16
Останні зміни: 23 Лют 2016 08:16
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20331

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу