Інформаційна компетентність як вагома складова професійної компетентності майбутніх учителів іноземної мови

Дмітренко, Н. Є. (2015) Інформаційна компетентність як вагома складова професійної компетентності майбутніх учителів іноземної мови. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (82)). с. 31-35. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (373kB) | Перегляд

Опис

У статті розглядається питання формування інформаційної компетентності майбутніх учителів іноземної мови. Освітлено актуальність проблеми; уточнено визначення інформаційної компетентності учителя іноземної мови та подано її компонентний склад; представлено рівні формування інформаційної компетентності; розроблено номенклатуру умінь, що розвиваються на основі навчальних Інтернет-ресурсів; окреслено основні положення формування інформаційної компетентності майбутнього учителя іноземної мови.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: інформаційна компетентність, навчання іноземної мови, інформаційно-комунікаційні технології в навчанні
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 24 Лют 2016 10:43
Останні зміни: 24 Лют 2016 10:51
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20382

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу